med saxen i högsta hugg!



Det var en väääldigt lycklig tjej, vid namn Maria, som klädde på sig
frisörförklädet och kapade topparna inte bara på sin ena vän. utan 2 vänner
som såg ut som risbuskar i skallen!

Först ut var Johanna.
Dessvärre fick jag minsann inte ta ett kort på katastofhåret.
varken innan eller efter omvandligen från buske till frisyr.
Men Det kändes så sköööönt att kapa av de risiga topparna. Denna dagen hade jag väntat länge på!

För att inte tala om min andra katastofkund!
SANDRA,
min vän.
Var nästan så att tåren fanns i ögat igen, så lycklig var jag. hela 7 (!!!!!) cm av
hennes slitage åkte av! Trälig som jag är så glömde jag att ta en innan bild i torrt hår.
Men jag anser, starkt, att man kan se katastofen även i blött hår...

 

Ni måste väl ändå hålla med mig..? Liiite iallafall!? :P

Såhär vackert hår fick hon tillslut iallafall :)

 

Inga slitna toppar där inte!
Me like!!!! :D

Så när jag fick sätta saxen i deras hår, så blev det, en myyyycket, myyycket, bra dag :)


                     




Tjingelingen på er!
Önskar er många bra hårdagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0