men neeejjjeee!

Typiskt mig!
Sandra väcker mig då jag somnat i soffan inatt.
Jag tänker att PERFEKT, då käkar jag frulle med henne o går upp nu med.
Nee
Inte alls.
Visst käka jag frukost o allt de. men när hon sa hej då hade jag redan somnat om gott i soffan.
Mobilen under kudden i sovrummet. Så inte ens Johanna fick liv i mig.
Seeeeen, runt 20 i 12. DÅ vaknade jag.
Jag har med andra ord sovit bort en halv dag!
Sånt hatar jag!!!!
Så nu ska jag kila upp på stan och möte Johanna som jag lovade vara smakråd åt.

Regnar gör det med!
Typiskt att det är en regning dag när man vaknar på det här humöret.
Vi hörs sen!

Pussen!


                               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0