Men va faaaaan hände med solen?

Börjar ni med tröttna på att det är eeeeen dag sol och sen måste deppvädret komma tillbaka!?

Skulle ha skrivit igår igen tänkte jag. Men så blev det ju inte.
Markus kom hit för fick sig en klippning. Inte ens då kom jag ihåg att kameran står precis bakom mig... Men han behöver en ny hårfärg, så det kommer att komma upp bild! :)

Efter det gick Sandra och jag och lapa sol från solariumen på Nordic club... (eller heter det club nordic?) Hur som helst, så har de solkort till sjukt bra priser nu.
Och eftersom Sats har tagit bort sina solarium så blev ju det här bra :)

Efter det var vi tvunga och inhandla ingridienser till vår smaskiga korvstoganof vi drog ihop här hemma.
Helt otroligt hur bra jag blivit på att faktiskt äta middag om dagarna.
Förut var det kanske en macka eller nåt liknande. I like this. Att Sandra måste ha matlåda varje dag med underlättar ju.
Btw så ska vi gratta henne till anställningen! :D

Nu kommer snart lillebror med busse nfrån skolan, så ska underhålla honom innan mammsen kommer och hon ska få håret fixat.
Mycket hår den här veckan. FOlk som tycker det är dags att bli hårfina :)


Hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0