MysMorgon!

Idag var jag uppe med tuppen.
Gick upp och käka frukost och drack Kaffe med Sandra innan hon åkte till jobbet.
Sen satt jag och kika på Vakna med the Voice innan Johanna ringde och var redo för att ge sig ut på våran morgonrunda :)
Strömmen runt... med andra ord
Som tur var För änderna så hade jag varit slarvig med att lägga in fikabröd jag fått av mormor för nån dag sen... så eftersom det var som knäckebröd så beslutade jag mig för att släpa med mig det runt stömmen och ge änderna lite frukost. :)
 MÅSTE vara DAGENS GODA GÄRNING !

                       

                          

Det blev ett lyckorus för alla änder.

                       

Jag skaffade mig en favorit.
En sån modig jäkel! Bara traska fram och käka ur handen sådär! :)

           


Även jag känner mig ganska lycklig idag :D

                                          

Sen lärde Johanna mig nånting.
Jag kanske är dum i skallen. Men var ju tvungen att fråga.
" o HUUUUR vet du att det är en tjej?"
" Maria... alla vet ju att de bruna är tjejer och
  de med färger är killar!"
Så nu undrar jag följande. Är det bara jag som inte fått den informationen
att fastna (om man nu nånsin lärt sig det)
Eller finns det fler som inte visste detta??

                


Jaja, hur som haver. 
 
                    " EEEEEN till diig... Och EEEEEEEN till miiiig "

                                


Sen traskade vi hemmåt och njöt av en sån där nyttig Grötfrukost.
Nu ska jag städa här hemma och gå ner i tvättstugan och boka tvätt-tid.
Hörs sen!


Pussen o krameeeen



Kommentarer
Postat av: Johanna & Mormor

Mormor hälsar att det endast är i djurriket som hannarna är färggranna! :P (alltså gäller detta inte i "människovärlden")HAHAHAHA

2010-03-24 @ 13:43:29
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

Haha, ja titt på tusan. Glömde ju förklara att det var änderna vi pratade om!

2010-03-24 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0