Namnsdagsfika

Snacka om att jag valde en underbar dag att traska till mormor o morfar.
Det visade sig att min lille Kusin Josse har namnsdag. Så dagen till ära hade mormor bakat smarriga
chokladmuffins! :)
Så det blev lite fika, paketöppnande och allmänt snack.

                 

                     

Och så självklart, den livsvikta oljan för mitt nackspärr:

                                

Nånting från Norge.
Tänk! Jag som trodde att jojoba endast var sådär sjukligt bra för håret...
Man slutar aldrig förvånas.
Har kletat på det där nu iallafall efter en lång varmdusch så jag hoppas att det,
ihop med de trogna iprenpillren ska göra verkan :)

Sen ska jag möta upp Sandra och gå till den lille butiken på hörnet.
Ikväll blir det tacos vänner!
MUMS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0