Öppet hus och klippande.

Klockan 8 imorse hoppade jag ur sängen för att hinna med att duscha o grejja innan vi åkte ut till lillebrors skola för öppet hus.
Det var trevligt som tusan.
Jag vann på lotteri, köpte godispåsar och käka en grillkorv. Mysigt! :)

 

             

 


Sen följde kusin med mig hem så hon fick sig en klippning.
Alltid skönt med fräscha toppar så att färgen kommer fram mer glansigt.
Ni vet vad jag menar va? =)

 



Så nu ska vi se om Sandra och jag knåpar ihop till en utgång ikväll.
Omöjligt är det inte. Och nu eftersom Nicke sitter o kallar mig gammal och tråkig så
måååste jag ut i vimlet. annars får jag väl en medelålderskris :P
Skulle kännas skönt att hinna med en solning innan med. Nu när de har så sjukt bra pris på solkort igen!
Eller så kör vi den gamla vanliga där Frida och jag alltid solade. Har ännu inte använt det laddade solkortet jag fick när maskinen käka upp min hundring!
Kan vara på tiden att jag använder den! :D haha

Hörs sen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0