post från Polisen...



FAN
Tänkte jag när jag såg kuvertet från Polismyndigheten.
vad satan har jag gjort nu? Som jag alltid tänker.
Men som vanligt har jag minsann inte gjort nåt. eller ja.. joo det har jag ju..
Tappat mitt leg.
Så var det en ÄLSKVÄRD männsika som lämnat in mitt upphittade leg.
Jag vill iallafall tro det. och hoppas att det var en älskvärd människa och inte ett ruttet ägg som försökte utnyttja min identitet...

Hur som haver har polisen iofs makulerat id´t. Men det gör ingenting. Jag är glad att ha fått tillbaka det och att det inte är på villovägar helt o hållet :)

                          
                                     
                                                         makulerat! :)
                               

Ville bara skriva det. Underbart!
Denna dag blir bara bättre o bättre! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0