Regnväder och Nackspärr

Imorse ringde Johanna och fick upp mig ur sängen för att promenera runt promenaderna här i norrköping.
Drog med mig kameran, dum som jag är så trodde jag att jag skulle kunna få lite fina bilder.
Det hände tyvärr inte.
Det är bara blask o tråkigt grått överallt.
Men jag håller ut.
Det kanske är regnigt idag, men imorgon kanske, kanske solen kommer fram =)

                    

Så himla tråkigt det ser ut. Spöklikt tråkigt :P
Kan ju knappt bärga mig tills man får syn på knoppar på träden =)


Efter vår runda traskade vi hem till JOhanna där hon bjöd på en rejäl frukost.
Gröt blev det minsann.
JOhanna blev dock lite våldsam med mjölken....

           

HUr som helst så var det himla trevligt.
Är ju ingen grötfantast, men det går ner :)

Nu har JOhanna gått till skolan och jag sitter hemma.
Sett på 7e Himlen o ska röra mig emot mormor o morfar. Behöver låna hennes salva för nackspärrblablabla.
Jag har så otroligt ont i nacken. Kan inte röra den alls knappt.
Åt vänster står det helt still :(
Vi håller tummarna för att krämen ska ha någon form av inverkan.

Hörs senare :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag tyckte det var mysigt, trots både regn och rusk samt mjölkspillningen... :)



Hoppas nacken blir lite bättre snart, la du dig i badet när du kom hem?

(Herregud, jag låter som en överbeskyddande mor alternativt en toffel till pojkvän.. inget passar in på mig speciellt bra. Varken mor eller... kille?)



Härligt att du anser att gröt är en "rejäl frukost", då det verkar vara det enda min plånbok tillåter bjudning utav ;)



PUSS PUSS HJÄRTAT

2010-03-19 @ 13:51:09
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

haha jamen det vaaar kalas ju! :P



njae. jag fixade det när jag kom hem från mormor. Så nu väntar jag på underverk...

hum.. jag tycker mer du är sån där huslig omtänksam hemmafru. Känner ingen som diggar att plocka med disk o styra som du gör! Du kommer göra en vacker man glad en dag min vän! Sanna mina ord!



Mer gröt åt folket!!!!

Peace <3



;D

2010-03-19 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0