röjj!

Jag fick ett ryck och lyfte på arslet och tog tag i mitt liv en dag.
Näästan alla kartongerna blev uppackade!
Det finns så otroligt mycket minnen!
Hittade bland annat kärleksförklaringar från ex och ett halsband jag fick
av en väldigt betydelsefull person..
Näästan nääästan så att en tår låg och lurade.
Men cool som jag är *host* så gick det pretty much smärtfritt att ta tag i grejjerna.

            
  
            

Som ni kanske hajjar så såg det verkligen ut som kriget här hemma...
fattar inte hur det kan vara så svårt att bara se till att få det gjort så att rensningen är över och
all skit man inte ens fattar att man äger kan åka ner i förrådet.
pust...

Men det var nyttigt.
Titta igenom allt.
uppleva minnena igen.
Sen packa ner det igen.
Och i förrådet förvaras det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0