saturday night OUT

Det blev en lugn kväll. eller ja... lugn och lugn.
Blev ju utgång. otten... som de senaste gångerna. sjukt trött på det stället.
VEM är Dj där? Han suger verkligen. Måste vara den tjatigaste djn genom
tiderna... :S

Sandra och jag började här hemma hos mig. Båda två var trötta innan vi ens kommit iväg.
Klippte mormor och fick även en trevlig lunch innan Sandra och jag traskade hemmåt.

 
                                              SEEEEEEGA


Men vi tog oss i kragen och började göra oss fina inför Fridas födelsedagspartajj.
Den här gången kom jag faktiskt ihåg att ta med kameran. Meeeen kom jag ihåg att
använda den?.... Neeeeej....
Jaja. möjligt att det kommer upp en otroligt ful vimmelbild senare.
Men det får vi hoppas inte händer. För både Sandra och jag kände att den inte var så
himla kul....

                       

                       

                            

                     

    

         

             

            



Det var ungefär det jag hann att få med innan vi väl var ute i vimlet.
Vad hade ni för er denna trevliga lördag? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0