shoppingtorka!

Under dessa dagar har det verkligen varit torrt på shoppingsidan.
Det är nääästan så det kliar i fingrarna.
Undviker därför centrum. :P Jag vet att jag bara kommer köpa saker för köpandets skull.
Sånt  är jag oerhört bra på! :P

Däremot har jag inhndlat oräkneliga frukostar.
Med Sandra som inneboende har jag (hör och häpna) Lärt mig att käka frulle! :)

                      

Försök att tänka bort Chokladen.... 8-)
Den var till för senare bruk och har aaabsolut ingenting med frukosten att göra! :D
hahaha

Så när jag var med mammsen för att inhandla kattsand till kissemissen här hemma så
passade hon på att ge mig ett par nya skor...

                

Jag läääängtar till våren så at jag faktiskt kan börja använda alla dessa tygskor jag
envisas med att köpa på mig :)

Men jag känner att snaaart, snaaart är våren här.
Isen borta! Yeeeeaj!

Kan knappt bärga mig.... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0