slappis

Jag sitter här i soffan med mitt kaffe och spotify som underhållning.
Skäms över att jag inte kom iväg till gymet som planerat imorse.
Vilket resulterar i att jag kommer få trängas med en jäkla massa folk under kvällen.
Dte blir lixom inte lika kul att träna när man alltid får vänta på att stationerna ska bli lediga.
Ni som rör arslet hemmifrån då o då vet vad jag menar! ;P

                                    
                                        Underbara Kaffe

Om en halvtimme börjar rusningen fram o tillbaka ner i tvättstugan. :)
Har en otroligt överfull tvättkorg.. Har ju fått en inneboende nu med. Vilket resulterar i tvättning mer
än 2 gånger i månaden :P

                                           

Så har jag såndär trälig handtvätt att styra med också. Jag suger på handtvätt.
Hajjar inte riktigt hur det ska bli sådär "rent" som det blir i tvättmaskinen.
Världens jobb ju?! Hur orkde folk stå på knä i bäckar o sånt förr i tiden?!
Jag är så glad att vi lever på tjugohundratalet!

Nog med gnäll.


Barnvakt åt lillebror så ska väl underhålla det lilla barnet innan han åker hemmåt =)

Tjingelingen så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0