SLÖKORVAR!

hahaha
Hur kul är inte detta?
Sandra ramlade in här hemma straxt efter att jag kommit hem från gymet.
Vi la oss i varsitt hörn av soffan och slog på Mia och Klara
Hann inte titta på mer än ett avsnitt innan det såg ut såhär på varsinn sida om mig :P

                  

                  

Så himla slöa de är! :D

Sen ska Sandra skutta iväg på bio och då tänkte jag passa på att städa och styra.
Kan ju inte säga att det kommer hända.... jag vet hur det varit hittills.
Inte hittat orken att ta tag i det :P
men vi får se.
Har inga andra planer ikväll iallafall. FOlk ligger sjuka till höger och vänster och
om de inte är sjuka så ska kvällen spenderas med pojkvännerna.
Det är dagar som denna som gör att man önskar att man faktiskt hade kille. :P


ByeBye sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0