Some Shopping Och Badminton!

Idag har jag varit igång nu igen.
Jag hoppade ur sängen , duschade och ringde Johanna. Sprang dit och slang i mig en kopp kaffe innan det var dags att möta pp Jocke för ännu en badmintontimme.
Vi skulle ju gått till Montlé...
men vi blev så¨sena att det hann vi inte. Så jag sprang till Lindex där jag sett en väldigt trevlig tunika.
Så den köpte jag!
Bilden ger dock inte färgen rättvisa...

                          

Det var otroligt trevligt och jag vann igen.. lite som vanligt  ;P Moahahaha
eller ja.. i min värld är det så iallafall.

efter den världsturneringen blev det att hoppa av bussen vid pappsen o ta sig en kaffe med honom.
Så fick jag syn på vad han hade i sin nya säng.
Ett sånt stoooort täcke som täcker hela sängen, det ENDA jag önskade mig i julklapp, och som jag fick berättat för mig var jättesvårt att få tag i då det inte fanns i några närliggande affärer alls.
Då hade jag nära till gråten.
Men min Pappa. Ängel som haN är , tog med mig till jysk, där täcket var inköpt, och köpte faktiskt ett till mig med påslakan. :D
Älskar min pappa! :)

                

Visst blev det bra!? :D

Men inte kunde vi stoppa våra fingrar där inte. När vi väl var i gasen inhandlade jag 2 par nya jeans ;)

                         

                         


Jag är otroligt nöjd! Var verkligen av behov av jeans såhär till våren! :)


Har ni hunnit med nån shoiing nu när lönen äntligen trillat in? =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0