söndagsmiddag.

Johanna är en klippa i köket vill jag lova!
Hur man klarar av att göra en sån där stek så god är sjukt!
Men Johanna, hon kan hon! :D

   

Jamen gott var det iallafall.
Jag fick i princip rulla hem!

Jag passade även på att
få mig lite ny fräsch färg i håret och en liten klippning. :)
Jag vet att jag klipper mig ofta. Men idag handlade bara om nån millimeter. För att det ska glänsa sådär fint.
Det växer ju iallafall ut på bara någon vecka.
Hellre fint hår även under heeela tiden jag sparar till långt än risbuske som jag sedan måste kapa runt 7 cm på för att det ska bli fint. Då kännsa sparandet onödigt... typ :P

Så nu är jag tillbaka i min mörka färg. =)


Såhär såg jag alltså ut innan jag la kaluffsen i händerna på johanna.
Som jag litar blint på btw!


                   

                   

                    


Så blev det.
Som vanligt så ger inte bilden äfrgen rättvisa. Men hur som haver är det skönt att känna igen sig själv.
SLingor o grejjer är inte någonting jag vill ha under längre tid.
" ombyte förnöjer "


Är det bara jag som blir tokig av att ha förlorat en timme på dygnet? Vet inte hur jag ska kunna gå o lägga mig nu redan. är inte alls så trött.. :/



Pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0