soooova

Jag är så trött.
Hemma från mötet.
Det gick kanon. Längtar längtar längtar =)

Jag somnade inte förns ca halv 3 inatt. Vet i tusan.
Såg hela madagaskar 2..
Btw. har ni sett den?
Moto-Moto är ju en riktig stjärna! SÅ himla kul!! :D



Han är ju för härlig! :P

Nu ska jag baaaara sitta här framför datorn och nörda tills mamma kommer vid 1 för att fika lite.
Det ser ut som kriget här hemma. Men orkar fan inte börja plocka förns pappsen varit här igen och satt upp de sista hyllorna... :P
Jag blev preciiis biten av latmasken..
Och jag är tydligen inte den enda......

                    

Kajsa är nog latare än mig just nu iallafall :)

Hörs senare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0