Städ- Dag

Idag har jag hållt igång rejält. :)
Dagen började med en riiiktigt snabb kaffe med mamma.
Sen blev det att springa fram o tillbaka i tvättstugan.

seeeen började oturen krypa sig fram.

När jag skulle påbörja min andra tvättrundan så tog både
tvättmedel och sköljmedel slut. typiskt!

När jag sen skulle bära UPP tvätten igen så pajjade hela
tvättkorgen. Ja, så nu är jag utan tvättkorg. Det är så himla typiskt.

Men jag klarade mig igenom det så pass bra att jag storstädade toaletten.
Himla fint blev det. Och luktar kanoners! :)

Sen åkte mamma och jag och storhandlade.
Jag vet inte om det bara är jag. Men jag blir så glad när jag
öppnar frysen och ser att det finns bra mycket mat :P

                           

Att få den här synen när jag öppnar frysen känns otroligt bra :)

Så bytte jag ut ljusen på vardagsrumsbordet.
Ett vaniljljus och 2 riktigt gröna :)

     


Även Köksbordet fick sig en liten makeover för att se lite somrigare ut.
Sandra tyckte det passade finfint till påsken.
Såå sant ! :)
De fina påskblommorna fick jag av mammsen häromdagen. Så gulligt
att hon tänker på mig !
Nu är det bara lite blommor till sovrummet som ska fixas. Det får bli en annan dag.

           

Det är näääjs

Nu ska jag se klart filmen och försöka bli trött.
Upp tidigt imorgon för att först gå till montlé o köpa färg till mig och sen blir det badminton.
NattiNatti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0