tisdag =)

Idag var det träning på morgonen.
Skulle ha blivit simning.
Men nejnej. Det fick bli gymet istället.

Helt slut i kroppen och med 2 paket mjök traskade jag upp till Johanna som
väntade med en nybakad kladdkaka :D

 


sen fick hon hjälpa mig färga till ögonbryn och fransar.

                          

Det blev kanonbra :)


Sandra åkte hem till mig efter jobbet med magont.
Så när jag var klar med min skönhetsbehandling
mötte jag upp henne och köpte mat så vi kunde laga till
lite god kvällsmat.
Sen dess har vi suttit bänkde framför tvn och kikat på
Dejting in the dark
I love it!
Sjukt läskigt att välja nån bara sådär.. som man inte ens
sett.... hujedamig. Hjärtklappning.




Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0