våffeldagen i förväg..

Idag har det varit en, för ovanlighetens skull, riktigt skön söndag...
hittills... =)

När jag vaknade låg jag kvar och läste, sen kom Sandra hem från Danne så då blev det till att käka frukost framför tvn..
The Hills.. finns det nåt bättre på en söndag? =)

Sen kom moster hit med Kusin Eric och bad att jag skulle sätta saxen i håret på´n.
¨Det gjorde jag, och han såg ut som folk igen när de åkte !
Som vanligt så kom jag inte ihåg att ta varken före eller efterbild.
MÅSTE bli bättre på det...

Efter det gick Johanna och jag till Biblioteket (!!!!) för att låna böcker.
Jag som
älskar att läsa om folks lidanden och missöden hittade dessa 2:

    

" I Hitlers tjänst "
Ska handla om en dam som var hans sekreterare.
                              och hur det var att vara på  "andra sidan" i kriget.

" Tid är allt jag har " Handlar om en person som oskyldig döms
                                   till döden och får spendera sjukt många år
                                   i fängelse.

Kan bli lite spännande iallafall.

Sen blev det så pass att vi käkade våfflor.
Otroligt gott. Jag som inte ens äger ett våffeljärn....
Det måste jag köpa!

Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0