en mycket lång dag.

Var på jobbet från 09.30 - 20.00 idag.
Det känns vill jag lova.

vi var på säljutbildning med
den mentale tränaren Michael Södermalm från 17 - 20.
Det var ganska inspirerande måste jag säga!



" Det är inte vad som händer som är det viktiga
  - det viktiga är HUR DU VÄLJER att reagera på det som händer "

mmm fundera på den du! ;)
Bra var det i vilket fall som helst!

Nu är jag så trött så trött att jag till o med skippar kvällsmaten.
Upp tidigt imorgon för massa spring i tvättstugan igen.

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Vicky

det va riktigt bra! Nu kör vi ;D

2010-05-17 @ 22:01:03
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

Ja nu jäklar! " Full fart frammåt" var det väl? bland borstar och kundkorgar :P

2010-05-17 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0