F Y I

Jooodå.-
Kan nu meddela att iallafall trippeltångslockar och alla andra "vanliga" lockar går att ordna :)
Däremot "röda mattan lockar" med sicksack effekt fungerar inte speciellt bra...
men iallafall.... ganska kul att veta att man nu i princip kan kassera trippeltången ;P



Sandra och jag har även suttit och klämt i oss jordgubbarna.
MUMS säger jag bara.
köpta på Willys i hagebycentrum. Redigt fräscha ;)

Jag funderar på att tvinga Sandra till att vi ska slå på pineapple express.
vet att det är en hel del delade meningar om den. Men jag har ju inte sett den.
Eller inte hela iallafall... :/
Så jag vill se den så jag med kan få en uppfattning.
Får se hur bra det uppdraget går.

Hörs vi inte sen så hörs vi imorgon.

Pussen på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0