fördelar vs. nackdelar..


Fördelen med mitt kalasroliga jobb är att jag fick en anledning att rensa på "hår-hyllan" i badrummet.
Nakdelen är att jag inte vet var jag ska göra av det jag redan hade.

Har ju massa produkter kvar från det märket jag jobbade för tidigare...

Såhär ser hyllan ut nu:

     



Och detta är bland annat det jag måste bli av med...:

            

Så som ni ser ska nu allt phyto jag har kvar säljas/ges bort.
Vissa av prylarna är ganska dyra....
SÅ har ni på känn att nåt kan vara värt att testa så hör av er.
Har det mesta! :)


Blidde lite nya inköp med.
Kardborrespolar @ 70mm och nya klips.
Av nån anledning har mina alltid en tendens att försvinna spårlöst från planetens yta....

            

nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag.
Hoppas på att få nåt i magen o kanske en bio ? :)


Pussen



Kommentarer
Postat av: Simone

Du kan ju alltid ge din lilla syster något spännande! (a) :)



Kram Simone

2010-05-12 @ 15:30:46
Postat av: maria svarar:

haha, ja det kan jag ju faktiskt ;) ska kika på det imorgon o se vad som kan passa. btw, skulle vi ta tag i ditt hår nånting nu snart? =)

2010-05-12 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0