Gnälligt.

Den elaka bacillen jag åkt på är tydligen här för att stanna.
Var en hemsk natt. Vaknade vid 5 och frös så jag trodde helt seriöst att en ny istid hade påbörjats.
Löste det genom att hoppa in i duschen i 20 min.

                          


Jag tror min bacill ser ut nånting som denna....


Tur att jag inte jobbade idag.
Mindre kul att spendera min lediga dag i soffan kanske. MEN TACK GODE GUD FÖR IPREN!
känner min ändå så pass pigg att jag måste ha lite frisk luft.
Blir till att promenixa med Johanna en sväng o sen upp till mamma och äta o så.
Jobbar imorgon. 13-20
så det 'är skönt att slippa morgonpasset med eftersom det är då man mår som sämt.

Nä, nu lägger jag gnällandet på hyllan ett tag.
Ska klä mig. bara för att jag är hängig behöver man ju inte sitta i pyjamas hela dagen :)



Pussohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0