herreguttan

Igår vart det tänkt lite vinpimpling med modeklippartjejerna.
Det blev mer än så. En sväng på Otten hanns även med.
Dock med en tidig hemgång.
Kul att se lite folk, men jag vet inte... tycker inte att det är så kul att gå ut.

Sprang på gamla chefen o kunde ju inte låta bli att hälsa iallafall. :)
Lite otippat att ens se honom ute. Men iaaaallafall.

Vicky och jag tog en taxi hem runt 2.
Somnade som en stock.

Lite bilder fick jag tag på iallafall.

  Vi hann länsa tilltugget innan de andra tjejerna kom :P

 



 

                        


Tjingelingen



Kommentarer
Postat av: Vickan

Good evening! :D

2010-05-31 @ 20:48:15
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

Mycket trevlig kväll måste jag säga! Underbara tjejjor! :)

2010-06-01 @ 00:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0