host host

Idag pallade jag faktiskt traska till jobbet fast att jag är snorig o dan.
Gick oerhört snabbt hela dagen tycker jag.
och tur är väl det. =)
För nu känner jag mig heeelt slut i kropp o själ

Vicky och jag stannade till på McDonalds för lite kvällsmat. Mycket passande när vi nu fått
våra personalrabatt - kort. mmm, billigare blev det. :)

                                


Yeeeeah.

Så nu har jag duschat, dock inte tvättat håret än.
för lat för det.
kröp upp i soffan  o myser framför tvn. Och kommer då på frågan
VARFÖR är det aldrig bra tv på torsdagar??? :/

Imorgon är jag iallafall ledig.
Blir att klippa mina käääära småsyskon Simone och Jim, sen kalas hos kusin klockan 6.
full fart. hoppas jag slipper febern inatt. pallar inte en enda natt till.

                             





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0