jajjemänsan

Har ni tänkt på att under sommaren, så är det EXTRA tråkigt att tvätta...
Vill ju ut i solen :)

Har hunnit diska, dammsuga och grejja här hemma.
Tror det blir en runda på stan sen, lite snabbt. Måste ha en ny body lotion..

Jag har ingen direkt inspiration till att skriva.
Har massa i skalle nsom jag skulle vilja skriva om.. men det går inte.
Har försökt men det ser bara ut som kladd när jag väl skriver det.
kanske beror på att det är rörigt även i tanken.
hur som haver så fortsätter jakten. Tror de flesta av er vet vad jag pratar om.
Några av er vet bättre än andra. Skitsamma.


BTW! Jag behöver hjälp.
Nu är det så att min favoritkusin (thats right, jag vet att du läser ;) )
Ska gifta sig här i sommar. Och det blir tusan kriiiiiiis. vad har man på sig?
har kollat runt på olika sidor för att se vad som gäller. Men nä.
HJÄLP!

                        

Nu blir det att springa ner i tvättstugan igen :)
Fullt ös.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0