status : snorigt

Idag har vi kutat fram o tillbaka i tvättstugan o sen fick jag storstäda köket helt oväntat...
SKulle göra kaffe och hade ut heeeeeeeeeeeeeeela kannan.
Så det var kaffe precis ÖVERALLT.
mindre kul..

Sen har Sandras elaka virus smittat mig.
SÅ vi ligger just nu nerbäddade i varsitt hörn i soffan med varsinn toarulle
(läs: snorpapper)
och ser på Ugly Betty.

Har testat olika tekniker av Lockar på Sandra med. Både med björn axén locktång och ga.ma plattång.
Men i brist på engagemang så blev den så kallade uppsättningen inget vidare.
Men det var nånting att spendera min lediga dag på :)


   

Men jag ljuger inte när jag säger att jag vill ha vill ha VILL ha en GHD!
Nog tjatat om det.




Det är dags att plocka fram godisskålen.
Desperate housewifes på ingång ! Wihoooou! :)

         




PusssPussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0