vilken helg!

Det har varit väldigt underbart att vara ledig! :)
känns fortfarande ovanligt att ha varannan helg heeelt ledig :)

Imorgon väntar en lång dag på jobbet.
Säljutbildning efter en dags jobb, så i helkgen har jag laddat upp genom att
ha en massa mys, kikat på bowling, käkat kinamat och fått ur mig en del, låt oss kalla det lättat mitt hjärta :)

Så kom Sandrew hem med nån slags elak bacill.
Så sjuklingen kröp upp i soffhörnet och KajsaBajsa var inte sen att joina.

 


Så dom har det ganska bra.
SJälv har jag pysslat med ett berg av disk och väntar nu på att kunna hoppa in i duschen.
Mitt hår känns som svinto så smutsigt är det.
Äckligt, right??

Kan passa på att rekomendera detta schampoo och balsam :)



    SEBASTIAN LIGHT schampoo och balsam.

Det är dyrt men väl värt pengarna!
Har inte känt en sån renhet i håret på bra länge. Tymger heller inte ner det minsta.


hörs sen!


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0