intresseklubben antecknar...

3e sjukdagen.
 Börjar bli jäkligt trött på det här... :/ Såg fram emot att gå till jobbet idag. Men icke.

Min underbara vän Johanna kom hit med en lass prylar till sjuklingen. :)

Sjukhörnan på bordet består av ipren, snytpapper, nässpray och halstabletter...
                     


sen tillkom senaste numret av VeckoRevyn och en ny film till min blueray.
Har haft den ganska länge, men först nu kommer jag sätta i en blueray-film. Det är ju sjukt.
                        

Kingdom of Heaven.
Det låter spännande. Fåpr se hur långt jag hinner se innan jag somnar igen :P

Sen så kom hon med det räddande medicinen.
Varje sjuklings favorit.

                                 

CocaCola och godis!
Mumsfillibabba!

Imorgon ska jag gå till jobbet! Om jag så ska fejka mig igenom hela dagen.
Pallar inte vara här hemma en enda dag till.
Nån som känner igen syndromet?
man blir ju fruktansvärt rastlös!
Man har sett hälften av alla filmer man äger
Man har tröttnat på badstunder och te-drickande
Man har läst HELA tidningen. Till o med de med tråkig övertext
Man har tröttnat på facebook och msn
Man tycker att kylskåpet börjar eka

Och har man ritkigt mycket otur så kommer man snart på att man står o pratar för sig själv.
Blöööö

Men å andra sidan
får man se det lite positivt. Har varit halvsjuk så länge att det är fanders ingen idé att dra igång förns man känner sig bra. Hur långtråkigt det än är.
Nu ska jag börja med att slå på filmen och gosa ner mig i soffan under täcket.
Myspys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0