och huuur ska jag kunna sova nu?

Idag har det varit en bra dag!

Började dagen med en kort morgonpromenad med Sandrew.
Sen var det dusch, frulle och jobb som stod på schemat.

            

Var lite drag på jobbet med. Inte alls FÖR vanligt på en söndag...
Kul att ni äntligen har hittat till Hageny Centrum! :D
Gillas skarpt!

Sen var jag och firade mammsen, morfar och mina mostrars födelsedagar.
Lyckades stjäla med mig en bit smörgåstårta hem. MOAHAHAHA

Efterrätten bjöd Frida på :)
Kaffe och nybakad paj!
Mummsfillibabba, aaaaiiiigght!??

Så nu är jag alltså hemma igen.
Känns inte som om jag kommer kunna sova på flera timmar...
huvudet är fullt av tankar...
på vippen till huvudvärk så hårt tänker jag.

Har lyckats få två kalaserbjudanden som rör mitt boende...
Det värsta är att båda 2 är minst lika bra. på olika sätt.
Skulle inte vara fel att ventilera ut detta med någon opartisk person. Men det känns inte som om jag kan det.
Förns jag vet vad jag själv tycker och tänker.
Att gå så snabbt ifrån att leta som en dåre till plötsligt 2 alternativ var svårare än jag trodde :P
Får börja forska i saken imorgon.. :)


Sen fick jag veta en grej som gäller senaste Otten-vistelsen.
FY FAAAAAAAN för er äckliga idioter som drogar ner folk.
Hoppas att ni dör en mycket plågsam död era fega jävlar!

                                                   
Tydligen var de 2 som jag trodde "bara drog" helt otacksamt , nerdrogade.
Det träliga är att ikväll fick jag veta att de 2 glasen var menade för Frida och mig.
VAD I HELVETE!?
Kan inte folk skaffa ligg utan rohypnol (stavas det så?) nu för tiden??
Well, ha koll tjejjer! Det gick snabbt så inåtahelvete!
Och snopet för er aphuvven som trodde vi skulle ta dom glasen!
hoppas snoppen trillar av er!



Pussohej leverpastej!

                   







Kommentarer
Postat av: frida

hoppas den bli möglig! snoppen alltså :)

2010-11-16 @ 01:17:31
Postat av: Maria svarar:

eeh.. ah. äckliga jävlar.

2010-11-16 @ 01:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0