otten 30/10

I Lördags beslutade jag och mina vänner oss för att gå ut.
Känns iallafall som om man har fått liiiite firande :)

Frida och jag fixade till oss hemma hos henne.
och huuuur söta är inte hennes små hårbollar?!??

                  

       

 

 


Sandra och Adam kom dom med.. Efterlängtade var dom. men hann att försvinna inom loppet av 10 min.
haha som vanligt. :P
Mycket dans blev det. till o med så mycket att söndagen bestod av låga skor på jobbet.
Tänk den dagen man är heeelt ledig en söndag så man kan dricka sig full också? ;) haha
Men på senare tiden har jag lärt mig hur kul man faktiskt kan ha så gott som nykter.

Hemgången blev taxi och jag tror jag somnade innan jag la huvudet på kudden.

Vaknade vid halv 7 och trodde att käken höll på att lossna.
JÄKLA VISDOMSTÄNDER!
Vad ska man ha dom till? :S

Som tur är så började mamma jobba klockan 8, så hon kom till undsättning med en ask ipren
så jag iallafall kunde få sova nån timme till.
Är nog dags att gå till tandläkaren snart. villintevillintevillinte! :´(
Sjuklig tandläkarskräck!


                          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0