så himla kul !

jag har ingen riktig väckarklocka.
Varför vet jag inte. Blir lixom aldrig av att jag går och köper en..

Så jag har använt en av Johannas gamla mobiler.- Bra grejjer. Låter som om en hel orkester står o spelar.
Men sen igår laddade den ur... helt. och katten har käkat på laddarn här hemma, så det var bara att leta fram en ny. Tur nog så hade JOhanna 2. Puuuuh!
Vet inte hur jag skulle vakna utan den :P
men tjiiiii fick jag!
det går ju inte att få igång helvetesmaskinen :S jäkla ericssontelefoner alltså. Håller nåt år o sen ere bara skit.

Meeeeeen, sen hittade jag en av mina gamla telefoner.
Och fick igång den..! :D

o gissa om jag blev glad när jag satte igång den och insåg att det fanns massa gamla sms kvar!? :D

så himla roligt! så nu har jag läst igenom gamla sms från kompisar , ragg och till o med ex ! :)
man blir sådär häääärligt nostalgisk! :D


IMORGON SKA JAG GÅ TILL JOBBET! :D
sooom jag har längtat efter jobbet! Tror jag är den enda som inte klarar att vara hemma och vara sjuk, Det suger verkligen! blööö
Men imorgon får jag utlopp av min sociala sida igen :D ÄNTLIGEN!

Sen är det bara gymet kvar. Blir jag bara av med den snoriga biten så kommer jag komma igång igen där med. Saknart som tusan.!



nu ere fredagsmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0