Shopping och mer presenter.


Inhandlade 2 MYCKET viktiga saker till mig själv!

Ansiktstvålen är ett måste!

Vichy är tusan i mig ritkigt bra.
Kör den för torr hy-
Jag som alltid trott att jag har fet hy fick mig en lektion
när jag var på apoteket.
Så nu när jag har rätt produkt känner jag stoooor skillnad.
Tack till Apotek1 på nedre plan ;)


Sen blev det en toning för att fräsha upp mina kopparröda toner.
Förstår inte att de faller ur så snabbt...


Wellas toningar är riktigt bra när man bara vill fräscha upp och kanske inte lägga i
en hel omgång toning igen.
BLanda ut det med schampot och massera in så blir det ett jämt, glansigt resultat! :)


Sen tillkom det lite nya RedKen produkter.
ÄNTLIGEN står mitt absoluta FAVORITvärmeskydd på "hårhyllan" inne i badrummet.



Fabricate03 är i aeresol. Mycket enkel att applicera och dessutom ger den ett sånt där
härligt mjukt stöd om man till exempel vill göra lockar. Och håller de flygiga hårstråna
på plats när man plattar.

Den lilla burken är en ny podukt jag faktiskt inte har testat ännu.
Ska vara finishprodukt som ger glans, vård, och håller småhår på plats.
Får se vad jag tycker om den sen :o)



Kuligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0