Sjukling!

Idag självömkar jag.
Massor!
har inte varit såhär dålig på över ett år MINST!
Inte ofta jag får feber. Men när jag får det så blir jag som ett barn.
Hatar att jag bor själv när jag är sjuk.
Ingen som tar hand om en, ingen som lagar mat, För mat måste man ju minsann ha.
Igår hade jag ingen röst. men trodde det var ganska överkomligt. Att de skulle gå över.
Icke

Så idag har jag druckit te, badat, legat på soffan, funderat på att diska...
Ja.. det var väl det..
ätit ipren...

Usch vad jag hatar att vara sjuk :S

                                        

Och mitt samvete ska vi inte tala om!
Stackars Maja som har jobbat typ... 10000 dagar i rad nu, får hoppa in.
Jag måste bli frisk så snabbt som bara möjligt.
Ska och köpa nässpray och lite vitaminer.
Och sen blir det  bad igen.

mat...
Nu är jag hungrig med. Vad lagar man till snabbt, enkelt och som är gott?
Snacka om att fantasin är nere på noll.

Nä, nu har jag ömkat färdigt.
Mot tvn! wuhuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0