snart kan jag andas igen! :P

Och förhoppningsvis slutar det låta som om jag har kommit in i målbrottet. :)

                                     

Mötte upp Sandra i affären och där beslutade vi att äta lite tacos till Desperate Housewifes och Cougar Town.
Mycket skönt att slippa laga nån mat själv. levt på yogurt. börjar bli enformigt :/

Iallafall så sitter jag hemma i soffan nu, invirad i täcket. på bordet står en stor kopp te.
i näsan har jag nässpray och i magen väntar senaste iprendosen på att kicka in.

Det är såååååå tradigt att vara sjuk.

Jag sitter jämt och funderar på värdsliga saker.
Man får så mycket tid över lixom..

Blir hemma imorgon med. Hoppas på att vårdcentralen ska kunna hjälpa mig att bli frisk snabbare.
Det måste ju helt ärligt vara nåt mutantvirus jag har åkt på.


näää... mycket gnäll är det.
Finns väl positiva saker med att vara sjuk.
Min gamla svärmor sa alltid att det är bra att vara snuvig. Det innebär att vi rensar i vårt känsloliv.
Känns lite som om det kan stämma. det måste ju lixom inte innebära hjärtesorg. :)
ibland kan jag sakna henne. Hon hade alltid så många kloka ord och råd. Som jag i ärlighetens namn kanske inte förstod just då. Men nu, långt,långt senare så börjar jag förstå.
och lär mig av det. Varje dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0