varför stressar ni upp er för?

Det är sånt jäkla hets om nyår.
Redan?

Lite väl överskattad dag enligt mig..

Blir det nån glitter och glamour eller?

                     


Jag har en misstake att det blir middag, roliga spel, raketer och champagne för min del.
Det här med att gå ut på krogen på nyårsafton? really? :S
krogen finns kvar. Men jag vill bara vara med vännerna-. Inte ofta det blir "hemmafester" nu för tiden.
Är vi för gamla för det eller är det bara för att majoriteten av oss har fått arslet ur vagnen och flyttat hemmifrån?
hum...



Kommentarer
Postat av: Johanna Hellström

Jag ser fram emot bilder på p-huset! :D

2010-11-29 @ 10:11:48
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

bilder på p-huset?! aaaahaaaaa. pepparkakshuset! jag börja undra varför jag skulle lägga upp bilder på ett parkeringshus.

men ja. De kommer nog in ikväll. :o)

2010-11-29 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0