viktigt på agendan!

Imorgon MÅSTE jag ta tag i 2 saker.
När jag nu ska vara hemma ännu en dag.
o för att inte bli psykiskt störd så måste man ju underhålla sig med nåt....

* jag ska ringa elbolaget och ändra så att jag får elräkningen månadsvis ist för var tredje.
   Hörde jag vuxenpoäng någon? haha

* Tvinga Johanna att börja hjälpa mig med en ny bloggdesign!
    Så länge som jag har haft den här bloggen så borde jag göra nåt åt detta.
    För längesen egentligen.
Men nu är de så att jag är teknisk invalid. Jag kan verkligen INGENTING om datorer.

                                       

Ska börja välja ut lite bilder till Headern.
Och det mina vänner... är inte lätt.


Hjälp mig  hahahah :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0