vip-kvällen den 25/11 2010

Det var en jäääkla lång dag för min del.
Började passet vid 09.30 och det var verkligen bara full fart hela dagen.
När vipkvällen väl var igång så var jag så trött så jag knappt visste vad jag hette.
Betalt skulle jag inte heller ha tagit, utan natruligtvis krånglade jag till det med rabatten varpå vi fick en tjurig kärring på halsen.
Inte mycket att göra åt. Ingen julglädje där inte.
jag är inte mer än människa.
Det var OTROLIGT trevligt!
Champagne, vin och öl flödade vilt och jag gjorde ett najs inköp på Accent. Snyggaste väskan jag sett på mycket länge. Spanat in den i säkert en vecka. Men då tillslut blev den alltså min =)

När alla kunder gått hem klämde vi in oss i vårat personalrum och firade en trevlig kväll :)

 

                  


Dagen efter var mindre rolig såklart.
Öppning hade jag igen. Men jag var riiiiktigt smart. Visste ju hur det såg ut när vi gick så jag satte foten innanför dörrn på jobbet redan kl 08.50 på fredagsmorgonen.¨
Kände mig tillomed lite bakis så seg var jag så tänkte att det var lika bra att vara i god tid o komma igång ordentligen. Tur var det!
Blev 3 vänder till soprummet och jag hann preciiis städa klart personalrummet till det var dags att dra upp gallret.
Då var det butikens tur att få sig en omgång.
jag dammsög, moppade och dammade, plockade och kånkade.
Nöjd med mitt arbete var det självklart det första jag sa till Vickan när hon kom kl 13.
" Ser du vad fint jag har gjort?!?!???" töntigt va?
hejj bekräftelse! :P

Kallt som fan var det och trött som satan när jag satte mig på spårvagnen hem.
Somnade till en stund. vaknade som tur var vid södertull och då var ju redan mina planer om ett besök på parfymeri L bara att glömma.
Jag ville äta, duscha och sova.

Så det gjorde jag.
Lollan ringde mig vid 10.
då var det bara att klä på sig och ta en tur till bishop för en öl. Mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0