VolymExpressen

Hörni, tjejer som gillar volym.

Ni har väl inte missat denna!?!????



DEN ABSOLUT BÄSTA VOLYMPRODUKTEN NÅNSIN
om ni frågar mig ;)

Den är så himla lätt att använda!
Jag brukar föna, platta och sen tar jag håreti sektioner. Sprayar i botten och tuperar MYCKET LÄTT med en kam.
Väntar lite tills des torkar till, lägger ner håret och masserar lite så det släpper lite.

Den är väldigt hård. Så spraya INTE på längderna.

Det som gör att den är bättre än vanliga root-produkter är att den håller en HEL festkväll!
Hur vilt det än blir så stannar volymen på plats!
Dessutom ger den en matt effekt så dagen efter är det bara att piffa till det. Håret ser varken fett ut eller faller platt!

Kostar straxt över 200-kronor. Och är värd varenda krona!!!!



Måste jag säga att den finns hos oss på Bellbox i Hageby Centrum? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0