what to do?

Idag har det varit en bra dag!

Det är egntligen bara en sak som har gått riktigt snett.

imorse hoppa jag ur sängen, packade på mig all tvätt... MYCKET tvätt var det. O satte tvättmedel och sköljmedel under armen, bökade mig ner till tvättstugan.
Men när jag satte min "plupp" (vi har sånt där automatiskt skit) så
kunde jag ändå inte öppna dörren till tvättstugan.
Testade flera gånger. men det visade fortfarande rött...
Ställde ner alltihopa på golvet och började kolla bokningarna.
jag är ju störd
hade bokat feeeeel. helt fel faktiskt.
Trodde jag ärligt talat att jag skulle gå upp för att tvätta klockan 7 den enda
dagen jag är ledig den här veckan.
blöööö.

Med tanke på hur tomt det är i min garderob nu med, ska de bli spännande att se vad jag kan hitta att ta på mig de 2 dagarna jag har kvar innan jag är ledig igen :P

Lollan kom iallafall och lyste upp min tillvaro en aning :)
Blev kaffe o massa struntprat.. passade på att ge människan en klippning med.
Så fick överta mina gröna linser med. De funkar ju ändå inte på mig :P haha

Så nu har jag ätit och sitter o väntar på att Sandra ska va klar på gymet. Så ska jag klippa Pontus och sen ska vi se vad vi kan göra åt Sandras sista guldiga slingor. Spännande kanske det inte är. Men det har varit jätteskönt att inte göra ett skit idag! :)


Imorgon är det vip-kväll.
Synd för er som inte är vip-kunder hos oss kan jag lova!!



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0