Dancing in the dark

jepp. klockan är mycket. jag vet.

oktober månad är en jobbig månad för mig.
Inte bara det här året. Utan vartenda jävla år sen 2004.

Den 10onde närmar sig. Den lixom syger sig på varje år.
Knappt så att man hinner tänka på det. plötsligt står man där-
en hel dag med hjärtat i halsgropen och bara vill att dagen ska ta slut så
att man kan gå hem från jobbet och krama kudden. hårt.
gräva ner huvvet och tjuta tills tårarna är slut.

Så var det förra året.
Jag jobbade hela dagen. Hade en tjock klump i halsen hela dagen.
och efter lunch kom Frida in. Hon kom med blommor och choklad.
Bara för att visa att hon inte glömt, att hon bryr sig.
då tjöt jag. som en gris. i minst en kvart innan jag kunde samla mig,torka tårarna
och dra på mig pokerfejjset och gå ut o jobba igen.

Det här året ser det annorlunda ut. heeeelt annorlunda.

Jag fick låna en ängel! Utan tvekan!
Wilma 04-10-10
Du blir aldrig bortglömd i min värld.
Ge mig styrkan att klara dagen även i år.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0