så var man 21

Jepp.
Då var den födelsedagen över.

TACK FÖR ALLA GRATULATIONER! :) Fått så mycket energi från varje inlägg,meddelande,samtal och sms! :)
Underbara varseler är ni!

Dagen började med att hoppa ur sängen lite efter 6. Därför att jag skulle möta Maja vid Söder Tull runt 8.
Helt okej.
Det var Brandutbildning. Sett fram emot det hela helgen!
Vi åker bussen till Norrköpings flygplats. Som det stog. ( vi var där runt 10 över 8)
Och kolla oss runt..
Det var tomt! Överallt. Inte en endda levande människa syntes till!
(va fan? :S)
VÄntade.. och väntande... klockan 20 i 9 ringde jag Centrumkontoret och fick ett nummer till nån utbildningsledare.. okej funka ju skitbra! :S
Tillslut var vi så upprörda över skiten att vi tog busse ntillbaka till stan. Satte oss på Lindahls och käka frulle.
Till efterrätt bjöd Maja på en kaka! Så himla söt e hon! :D

                       

Sen blev det en sväng på stan, O se nlunch innan hon åkte till jobbet och jag åkte hem för att ta ett låååångt bad.
Det hann jag inte! Somnade i soffan innan dess :p

Vaknade till liv av att pappa skicka ett sms och sa att han hade feber.. och mamma har magsjuka.
" Kul födelsedag" tänkte jag och skulle tycka lite synd om mig själv.

Det hann jag inte heller.
Frida Och Johanna kom och gästade mig med blommor och bullar. Så blev en mysig fika! :)

                   

TACK för blommorna! SÅ himla fint de passar in på mitt vardagsrumsbord! :D

Sen var det bvara att göra sig klar för lite middag med Frida. :)
Blev en planka
(helt klart mitt beslut )
På deli. Mycket gott. Precis som vanligt! :)

                                       

Och hörrni! KOlla buketten jag fick! :O
Den prydet nu min tv-bänk. Visste tusan inte var jag skulle ställa den! :D SÅ otroligt fin!

                 


Underbara vänner.

Utan Er, inget Jag! 
HJÄRTA!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0