ujjejujj!

Nu var det längesen jag skrev igen.
Har haft så mycket som noll energi över till bloggen.
Allt har känts ganska jobbigt den här veckan. psykiskt. Och sen tar den här förkylningen musten ur kroppen. Jag vill gå o träna. Snarast! :)

Åker till sthlm lör-sön. Skulle vara roligt att fixa utväxten innan.. men vad gör man? :P
Annars är jag ganska nöjd med färgen som den är ..

                                                  


Wella kurs och visning på lördagen. Sen hoppas jag att jag o vickan kan hitta nååååågra fina fynd med på söndagen. Om vi nu hinner med det :)
Nästa helg jag är ledig (heeela helgen) Så skulle det inte sitta fel med en tripp upp o hälsa på allihopa.
Försöka hinna klämma in alla kompisar på samma helg.. Om möjligt är =)

ikväll är det filosofikväll. Samla ny energi efter att ha släppt ut så mycket igår :P
Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0