UT med det gamla....

och IN med det nya!


ÄNTLIGEN fungerar min nya telefon.
Har bara tagit ungefär 3 dagar och åtskilliga timmar i telefonen.
Så blir det alltid när jag köper nya teknikprylar.

men yeeeaaaj! Nu funkar den! :D

Idag har jag varit hemma från jobbet. Legat i soffan heeela dagen och snorat/sovit.
Tungt i huvudet som tusan fortfarande, men har ingen som kan byta av mig i helgen. Så får dra på
det tyngsta pokerfejjs jag har och vara på topp under iallafall MINST 2 heldagar.
Det kommer bli tungt :P
Hann iallafall titta igenom heeeeela Sunes Jul.
Hur sjukt bra är inte det programmet egentligen??? :D



Sjukt roligt har jag iallafall haft mellan hostattackerna.
(förstår ni nu huuur sjukt jag faktiskt är) hahahahha
När man inte har mammsen i närheten som kan ta hand om en när man är såhär sjuk
så vet i tusan vem man ska beklaga sig för.
För klaga, det vill man ;P

Till läggdags sen tänkte jag se på Kalle och Chokladfabriken.
Tycker den är så himla mysig :)


Natti Natti med er så ses vi på Bellbox imorgon
Right? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0