wella

I helgen var jag och Vickan på miniturné till Sthlm.
Det var wella som bjöd in till fest den här gången. MYCKET trevligt! helt klart över förväntan.
Otroligt fint hotell, intressanta inspiratörer, överflöd av kreativitet, god mat, underbart sällskap.

Helgen var kanon.
Tack Wella och Lennart på Bellbox som lät oss åka.!

Skulle jag skriva ner precis exakt allting så skulle detta inlägg bli otroligt långt. Så lägger in bilderna så skriver jag bara om det var nåt speciellt? Deal? Naaaajs!


Typiskt hotellfel! Maria Askengren hette jag tydligen i helgen.
Och vickan blev döpt till Vicktor

  

otroligt fint hotellrum.

 

Genomgång och uppvisning av nya Lifetex-serien.

 

 

Sen var det middag och visningen drog igång!
Har en massa bilder från fördrinken med på alla tjejjor, men de blev sjukt dåliga :/
Hade glömt ta av plasten på baksidan av nya telefonen. hahaha typiskt!

               

               












Sen kom Sonja aldén ut och körde.

          

           


Så var det en jäkla fest och många timmar dans blev det! :)

Kan varmt rekomendera Clarion sign hotel
Jag vet att jag kommer bo där fler gånger iallafall!

Söndagen sen spenderade Vickan och jag i Stockholm city. Butiker man inte får missa när man ändå är där så att säga.
Nk, pub, weekday, zara.... ja, ni hajjar :P
Blev dock ingen shopping för min del. Sådär preciiiis innan lön så var det till att vrida och vända på slantarna :)

Mötte upp Nicke så han kunde haka på o käka lite lunch.
Sprang helt otippat på 2 (!!!!) av mina gamla klasskamrater från Frisör (st Eriksgymn)
Bea befann sig på Nk som en av frisörerna. Som jag fattade så har hon blivit nån typ av projektledare. Kul!!
Och Frida sprang jag på (ännu mer otippat) när vi käkade på hötorgshallen.
Så det kan gå.
Måste jag säga att jag saknar stockholm? Stället har ju för tusan ALLT! :)

TACK TACK tack tack
för en UNDERBAR helg i Stockholm! :)


oh! Höll på o glömma! Liten goodiebad medföljde självklart :)

       


En liten notis med! Wella LifeTex-serie har fått ett tillskott!
En primer för håret. Precis som vi använder primer innan sminkning. (som jag uppfattade det)
Har inte hunnit testa än, men håller er uppdaterade ;)


Puss o kraaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0