Yeeeah!

Igår var det jobb.
De söta tjejjorna hade slantat fram en tårta :)
HUR söta är inte dom då? :D
Mummsfillibabba var den iallafall!

         

Sen fanns det en present från RedKen.
Tar det som en födelsedagspresent ;)

                 

Gäller att inte överdosera denna!
Då ser man ut som om man inte tvättat håret på 2 veckor...
Tycker den är vääääldigt najs att ha i om jag till exempel gjort lockar.
Eller som vanligt med.. men då baaaara i längderna!
Najs iallafall! Tackar!


Efter jobbet plocka Johanna upp mig och vi åkte ut till Fridas lya ute på landet.
Där käka vi tacos och såg på vänner. Vansinnigt bra serie det där :P
Så lyckades jag tjata till mig lite nack-massage. Har så sjukt ont i ryggen. Gissar att det är för att man spänner sig så mycket nu när det är så himla kallt.
(intresseklubben antecknar antar jag... ;) )
Så kom vi fram till att jag har SJUKTLIGT korta muskler i rygg och baksida lår.

                                

Frida når SJÄLVKLART ner till golvet...

Känns som om det är dags att gå till gymet.. Helst igår..
Skiter i den här förkylningen nu.,
Tror jag är inne på min 5e vecka eller nåt :S helt sjukt.


Nu ska jag hoppa in i duschen o vänta på mamma som skulle komma med nåt stort sa hon..
Undra när min familj ska ta o fira mig...? :P
hahaha Jag får inget kalas i år ! hahahahaha

jeasus.


Tjingelingen med er!


Kommentarer
Postat av: Johanna Hellström

Riktigt mysig kväll vi hade! Jag förväntade mig dock att du skulle nämna vid namn VEM som fick massera de båda kvinnorna på bilden ovan ;) HAHA.



Puss och kram! <3

2010-10-28 @ 21:17:25
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0