bitterfittan.




Jag förbannar dig fortfarande för att du gjorde mig känslomässigt handikappad!
Jag gör det värsta man kan göra.
jag drar alla över en kam och antar att de är som DU.

En person sa till mig en gång :
"Du gör ett misstag. Jag tror inte att någon kan älska dig så mycket som jag"

Jag struntade i det.
Blåste bort orden som ingenting...
och gick vidare i mitt liv.


för att jag tror att alla är som du.


Jag förbannar dig för ditt beteende
jag förbannar dig för hur du fick mig att må.

Men mest av allt förbannar jag dig för att du ALDRIG sa förlåt.

Jag hatar att vara så otroligt iskall.
att inte kunna ta emot komplimanger lika bra som jag kan ge.

Jag verkligen avskyr, att efter såhär lång tid. är jag fortfarande trasig.


                                       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0