maskerad.

Det var braaa längesen ja gvar på maskerad.
Såg att en beant på facebook (nördigt jag vet) Skulle gå på maskerad.
och OJ vad jag blev sugen!

Det är ju så himla skojjigt!
Suttit och kollat lite¨på maskeraddräkter.

Nunna  Ölkostym

RödluvanSexig vampyr




Det var flera år sen jag var på maskerad.
Och det var när jag jobbade på tele2 kontoret.

"casual friday " i rätta bemärkelsen.
Jag och grabbarna var bankrånarna från Lucky luke..:



                                               =

 


                    


Visst var vi ändå jäkligt lika? :P

Var i princip ingen på kontoret som kände igen mig i den där mustaschen heller.
Aaaaaskul kväll....
Kan bjuda på lite bilder bara för goda minnens skull! :D

 

                                

 

 


Som ni ser var temat Vilda Western.
och de gick verkligen all in.
Det var knallpulverpistol efter sälj
grillat
mekanisk tjur.

hahaha fyyy faaaaen.
Behöver jag säga att det här var den roligaste dagen jag nånsin haft på ett jobb!?






Aaaae people.
Styr upp en maskerad.!


Pussen


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Gjorde ni dräkterna själva eller köpte ni dem?

2011-08-02 @ 10:48:04
URL: http://maskeradgarderoben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0