men allvarligt talat? på riktigt?

Ni vet såna dagar man bara känner sig som "näää fy fan"  ?
Det spelar ingen roll hur bra håret blir
Det spelar ingen roll hur fint sminket sitter
Det spelar ingen roll att du tar på dig kickass kläder
Det spelar ingen roll om du springer runt med fånleende hela dagen
Upplevt nån sån dag nångång?


Jag gjorde det idag.
Det suger verkligen.
Det känns som om vad man än säger så kommer det inte ut som man menar det.
Som om allt man gör bli fel.
Som om man är i vägen överallt.

Nu sitter jag hemma uppkrupen i soffan.
Tar ingen plats och har inte öppnat munnen, så ingenting kan bli fel.,
Jag är tyst.


Imorgon är det jobbigt.
Inte jobbigt, jobbigt. Utan psykiskt jobbigt.
ÄVen om det inte är på samma avdelning eller ens i närheten så är det som
en psykisk terror varje gång.
Skulle helst av allt slippa.
Men det går inte.
När man måste, så måste man!
PUNKT




Jag hoppas vakna med ett leende på läpparna imorgon iallafall.
Då känns det som om det kommer gå lite lättare.



Sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0