Paket från Jocke

hahaha ibland undrar jag HUR kul vänner jag har.

När jag kom hem till Frida för kaffe så säger hon:
-Du har fått nåt från Jocke.
Och räcker över en påse.

Och vad ligger i påsen!?

                    

hahaha förlängningskabel till mina högtalare!!!! HAHAHA

För att förstå det roliga borde man kanske höra en bit av historien.
Sist när Jocke var här skulle han hjälpa mig att få in i-tunes i mina dator igen efter
att jag hade virus och vi fick blåsa rent hela skiten.

Han kommer in och vi står i köket medans kaffet ska bli klart.
Så avbryter han sig själv o säger:
-Men vad gör du?
(jag står o skakar på benet o slår lite på det)
-jamen.. mitt ben har somnat. sjukt oskönt. o mina knän gör asont!
-varför har det somnat?
-Jag sitter på golvet med datorn o lägger in bilder!
-Varför sitter du på golvet?

PRECIIIIIIIIIIIS
För att kabeln inte räcker ända till soffan :P hahaha

Så vad gjorde snubben? Köpte förlängningskabel till mig! :D hahaha
Hur kul är han inte!?

Så skickar jag tack sms och får till svar:
" haha Det är luuuungt, Tyckte så synd om dig och dina knän "


HAHAHA Jag har så omtänksamma vänner!
Me love you all , loooong time!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0